Vill du komma i kontakt med mig får du gärna skick ett mail till infosnabelavesslernapunktse...:-)

fredag 30 november 2012


Hjärta JULEFRID


Inspirationen till detta smycket har jag fått från de traditionella julfirandet, med en önskan om att även dagens julaftnar ska kunna får lite av det lugn och den fridfullhet som vi så väl behöver. 


Halssmycke av silvertråd, ca 2,5cm högt. Kedjan är en kullänk, 40 eller 42cm lång. 
Inget hjärta är exakt lik ett annat, (precis som i verkligheten:-) eftersom jag formar varje hjärta på frihand.

Pris 870kr
(skickat +65kr)

UTLOTTNING
Just nu pågår en utlottning av ett hjärta julefrid på bloggen madeinpersbo.blogspot.se , vill du vara med i utlottningen går du in och lägger en kommentar där. Nu är jag ju inget datasnille...hade varit fint att lägga en länk till den sidan här, men så avancerad är jag visst inte än:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar