Vill du komma i kontakt med mig får du gärna skick ett mail till infosnabelavesslernapunktse...:-)

fredag 9 november 2012

Barnsmycken / dopsmycken i silver, kan så klart även användas av vuxna, med eller utan text, namn, datum eller vad du vill...

All text jag skriver på framsidan av barnsmyckena är lite hoppig och ojämn, så där lite barnsligt hopp-busig typ. 
(Bilden jag hade tillgänglig just nu är inte precis den bästa, vill du ha bättre upplösning kan du maila mig så skickar jag en till dig.) 

Bilsmycket har matt yta samt oxiderade detaljer och kedja. Namn kan fås som tillval, med 1mm bokstavshöjd.
Hjärtat är blankt med text: GULL UNGE eller MYS PYS som standard. Eget namn kan fås som tillval, med bokstavshöjd 1, 1,5 eller 2mm beroende på antal tecken i namnet, vilket som snyggast får plats helt enkelt. MAJA på bilden är skrivet med 2mm bokstäver.
Stjärnan har matt yta med texten LITTLE ("little star"), FUTURE ("future star" då alltså:-) eller utan text. Eget namn kan fås som tillval med 1 eller 1,5mm bokstavshöjd. LITTLE på bilden är skrivet med 1mm bokstäver.

Priset är 420kr/st 
Om du vill ha paketet skickat till dig tillkommer 65kr i postförskott. 

Tillval:
Alla barnsmyckena levereras i ask och med 34cm lång pansarlänk, vill du istället ha vuxenkedja kan jag byta till en kullänk i storlek 40 eller 42cm för ett pristillägg på 95kr.

Eget namn kan fås på framsidan av alla smyckena för 70kr. 

Det går även att få tex ett datum på baksidan av bilen och hjärtat för 100kr.

Trevlig huvudräkning... eller nått:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar